torsdag 13 juli 2017

Kaninburk

Jag hade ärende till Malmö idag och passade på att leka city slicker för en stund. Man får nog säga att jag har kommit av mig ganska rejält på den fronten, men en islatte och några butiker hann jag iallafall med innan jag tröttnade och tog tåget hem igen. På HM Home finns det alltid mycket kul att titta på (vilket jag kostar på mig att skriva helt utan anmodan). Jag kom därifrån med en kaninburk i porslin, som ska få tjäna som plottergömma på mitt nattduksbord. Jag tycker den är fin!


Nog är det härligt att veta att staden ligger mindre än en timmes tågresa bort, men det är bara att inse att jag inte är någon city slicker mer. Jag trivs bättre här, där jag kan ha det lugnt och skönt och bara lukta på blommorna, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!