söndag 12 mars 2017

Söndag i Lund

Idag har jag hängt i Lund med mina två kära väninnor A och A. Vi har en liten tradition att fira varandras födelsedagar med en gemensam utflykt av något slag, och idag startade vi med en lååång lyxig brunch på anrika Grand Hotel. Sämre kan man ju ha det; mon dieu så mycket gott!


Proppmätta efter vår tvåtimmarssittning traskade vi vidare till Skissernas museum, där vi bland annat tittade på den här härliga väggmålningen av den amerikanska street art-konstnärinnan Swoon.


Och nu ikväll är jag fortfarande så mätt att jag hoppade över middagen för en liten stund sedan. Jag har nog ätit det jag ska och lite till idag, haha! Träningsvärk så det dundrar har jag också, efter gårdagens styrkepass i trädgården. Jag ska nog gå och lägga mig raklång en stund.

1 kommentar:

  1. Härligt! Låter som en helt perfekt söndag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!