fredag 8 april 2016

Monty och Gunnel

Engelsmännen fattar minsann vad som är viktig här i livet. Ombord på en British Airways-flygning mellan Madrid och London i påskas fick jag tag i en kopia av stora dagstidningen Daily Mail, där man lät trädgårdsfavoriten Monty Don sprida sin visdom över hela FYRA sidor i en av huvuddelarna. Det var trevlig läsning, indeed! Där ligger allt svensk gammelmedia i lä...


Imorgon besöker Gunnel Carlsson (en av Sveriges egna trädgårdsexperter) Växtmästaren i Osby. Om dagsformen tillåter kör jag nog dit en sväng, men först ser jag fram emot en rejäl sovmorgon!

2 kommentarer:

  1. Gunnel Carlsson är född i närheten där jag bor. En mycket trevlig föreläsare. Hennes föräldrar hade en handelsträdgård, som mina föräldrar besökte då och då. Hoppas att du får en trevlig dag efter sovmorgonen. En fin blogg har du. Jag tassar in hos dig dagligen, men är dålig på att kommentera. MVH från Eva L. i Blekinge.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!