måndag 23 november 2015

Marschallhållare

I flera tidningar under sommaren och hösten har jag sett de fina marschallhållarna på fot från ELDgarden, och när jag hittade dem på riktigt hos Växtmästaren i Osby härförleden, så köpte jag en. Jag tycker den är jätteläcker!


Den är fin både med och utan brinnande låga. Nästan som att ha ett litet konstverk i trädgården! Har man ingen marschall hemma, så kan man göra som jag och fuska med ett vanligt blockljus. (Fast det brinner ju inte så bra om det blåser eller kommer nederbörd...)


Just nu har jag stuckit ner den i gruset utanför växthuset, men den kan nog komma att flytta runt lite varstans i trädgården, beroende på årstid. Och om någon undrar om snön redan är borta, så kan jag meddela att det är den INTE! Bilderna i dagens inlägg tog jag i lördags eftermiddag, innan snön började falla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!