onsdag 28 oktober 2015

Jetlag

Kan man få jetlag av vintertid? På morgnarna är det hur ljuvligt som helst, och jag kommer ur sängen utan några som helst problem. (Ja, nästan.) Men kvällarna... Redan vid 19-snåret börjar mina ögon skela, och jag sitter mest i soffan och ojar mig över att det fortfarande är tre timmar kvar till läggdags.


Jag tänder ljus, försöker hålla mig vaken och tänker att det nog går över om ett par kvällar eller så. Eller ska jag göra slag i saken och gå i vinteride helt och hållet? Jag ska nog iallafall bli en björn i nästa liv...

2 kommentarer:

  1. Här är en till som känner av tidsomställningen. Nej det är för tidigt att gå i ide.
    Jag skall vänta lite iallafall innan jag går i ide.
    Allt gott till dig
    Annika

    SvaraRadera
  2. Instämmer fullkomligt! Önskar jag kunde gå i ide...

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!