onsdag 26 november 2014

En dag i Malmö

Större delen av dagen har jag tillbringat på Scandic Triangeln mitt i Malmö, där jag både hann äta en massa god mat, lyssna på senaste nytt från Skolverket och spana in Juventus-spelare. (MFF spelar ju Champions League-match mot dem ikväll.) 


Innan det var dags att ta tåget hem hann jag även med en timmes strosande i affärer, samt en snabb kvällsmåltid med maken (som också hade ärende till Malmö idag) och svärmor på foodcourten på Centralen. En trevlig dag, allt som allt, men nog är det bra gott att få komma hem till sin lilla stuga igen!

2 kommentarer:

  1. Ja, vi är ju helt överens om hur det är. Hemma bäst!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Borta bra, men hema bäst! Kom hem till mitt kära Wales igår efter drygt två månader i Spanien. Härligt att vara hemma!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!