fredag 5 september 2014

Uppbunkrat och nervarvat

Efter en arbetsvecka som gick i rasande fart känns det ändå fint att det redan är fredag igen. Att storhandla i Hässleholm direkt efter jobbet lät som en god idé igår kväll, men när vi gick runt där med kundvagnen för någon timme sedan hade vi mest tunnelseende och ville åka hem. Nu har vi iallafall bunkrat upp i både kyl och skafferi för ett tag framöver. Då känner jag mig alltid så rik!


Imorgon är det höstmarknad i byn och sommarens sista loppis vid sjön i grannbyn. Vi tar oss nog en liten tur på båda ställena, men sen ska jag mest gå runt här hemma och päsa, varva ner och ta det lugnt. Orkar jag ta mig an något vettigt så får det bli en bonus, men det ingår definitivt inte i planen.

(Och nej, dagens bild har inte så mycket med något annat i det här inlägget att göra, men man tager vad man haver!)

2 kommentarer:

  1. Varva ner lär jag behöva efter morgondagen 😳🙈 heja marknaden!

    SvaraRadera
  2. Det var en jättefin bild tycker jag!
    Och även om det tråkigt att storhandla, så är det något väldigt tillfredsställande att ha fyllda "förråd"!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!