torsdag 27 februari 2014

Snowdrops by Tuvesdotter Design

Vissa saker gör en lycklig. Som när man via Facebook får veta att en gammal vän från högskoletiden idag på allvar ägnar sig åt sin konstnärlighet och skapartalang. Malin Tuvesdotter heter den här begåvade tjejen, och hennes senaste kollektion Snowdrops (skapad under märket Tuvesdotter Design) får mig att vilja ställa mig upp och göra vågen. Titta bara på den här kudden! Skapar den inte okontrollerbart ha-begär, så säg? 

Alla bilder idag från society6

Eller vad sägs om en inramad print?


Eller en väska?


Eller kanske ett iPhone-skal?


Det där mönstret är verkligen helt ljuvligt. Snacka om vårlycka! Om du vill kika vidare på Malins fina kollektion, så hittar du den här

5 kommentarer:

  1. Förstår att du gillar det - ett sådant fint mönster. Vårfräscht med den fina gröna färgen.
    Nu ska jag gå in och kolla hos henne.
    Må väl!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt! Väskan var superfin!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt, jag tänkte faktiskt på dig Fröken Grön, när jag såg Malins nya kollektion igår!
    //Tina

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Jag gillade helt klart iPhone-skalet bäst. Ett sådant hade jag kunnat tänka mig.
    Trevlig helg!
    /E

    SvaraRadera
  5. Vackert!
    Kram från grannbyn!
    /Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!