fredag 24 januari 2014

Ledig fredag

En härlig ledig fredag på Solhäll. Tänk att till och med tråkiga hushållssysslor, som att köra en omgång tvätt och bädda rent i sängen, kan kännas riktigt överkomliga när man har gott om tid och inte känner någon stress. Däremellan dricker jag kaffe, läser gamla och nya inredningstidningar och njuter av mina vackra tulpaner.


I eftermiddag blir det en tur till Blomsterlandet i Hässleholm för lite vårinspiration. Jag är sugen både på nya krukväxter, lite vårlökar och ännu fler tulpaner. (Och kanske några nya blomkrukor, men säg inte det högt till min man!) Nu vill man ha vår, nytt och fräscht i stugan!

2 kommentarer:

  1. Ja de där lediga fredagarna gör ni rätt i! Njut!

    SvaraRadera
  2. Det är så jag önskar att mina fredagar var - lediga.
    Jag ska nog kolla in nya Blomsterlandet här i stan imorgon. Växthuset har ju gått in i den kedjan och öppnade i går.

    Kram
    (ses på söndag)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!