fredag 17 maj 2013

Värmebölja

När jag klev ut från min arbetsplats runt fyra-snåret i eftermiddags visade temperaturen på över 25 grader. Snacka om värmebölja! Och vilken lycka att det är helg nu, så att man får vara utomhus och njuta! (Att det blir 15 grader och regn på söndag väljer jag att ignorera...)


Nu ska jag gå och blanda iste, så att jag är redo för morgondagens trädgårdshäng. Utemöblerna ska äntligen få bli framplockade ur sin vinterförvaring i ladan. Kanske jag till och med slår mig ner en stund. Kanske...

6 kommentarer:

  1. Jessica, grannen17 maj 2013 kl. 21:47

    Njut för mig också! O känn dig fri att ta en tur i min trädgård om andan faller på. Om något slokar står kannan vid vattenutkastaren på södersidan ;) jag njuter hotell så länge :/

    SvaraRadera
  2. Att sitta ner måste man öva på! Bra att kunna;)
    Ha en bra helg!
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Hihi, med lite iste och framtagna möbler så kanske det går en liten stund;) Ha en riktigt skön helg!!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Har precis kommit in från morgonpromenaden, det är sådär behagligt varm, lite regn som kanske hänger i luften men skönt ändå.
    Det betyder att jag ska sitta ute och plantera pelargoner=))

    Och åh, vad jag är kär i din staty i förra inlägget!

    SvaraRadera
  5. Så härligt med värmebölja, det hade vi här också, idag är det annat, molnigt och åskvarning....men jag önskar dej en härlig, hänryckt pingsthelg!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Passa på att njuta en stund också, arbete finns det gott om tid för. Önskar dig en härlig helg. Liza

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!