onsdag 27 februari 2013

Soffbord och zinkbricka

Vi har ett soffbord som egentligen inte är ett soffbord, men när vi ropade in det på en bondauktion för flera år sedan så tänkte vi att det kan vi ju ha så länge. Men ni vet hur man är... Bordet står naturligtvis kvar, trots att det egentligen är aningen för högt. Fast för vår slappa livsstil med kvällsmat framför TV:n är det alldeles utmärkt. Och som bloggplats!


I krysset under bordet har jag ställt en rund zinkbricka för att få ett slags hyllplan, för förvaring av fjärrkontroller och annat småkrafs. Jag får dock erkänna att korgen är ovanligt välstädad och tom på den här bilden...


För övrigt har jag upplevt sjugradig värme, sol och fågelsång i eftermiddag. Det finns hopp!

7 kommentarer:

  1. Ja det var rysligt så städat det var! Har ni haft inbrott eller vem har tagit alla saker? Olof kanske blev smittad av mitt städande innan idag, hahaha!

    SvaraRadera
  2. Inte en chans, Jessica! Mot städnoja har jag ett starkt immunförsvar

    SvaraRadera
  3. Jättefint
    Visst har det varit en härlig dag
    Och ha en skön kväll

    SvaraRadera
  4. Såga av benen så får det rätt höjd och du kan sluta leta efter ett nytt ;)

    SvaraRadera
  5. Oj,så fint ni har det och så vackert alla färger harmonierar! Smart av dej med brickan där!

    Ja, idag har vi haft +6 och härlig sol och så all denna snö som vi har kvar! Det var som att vandra i smältande isglass i trädgården idag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Så snyggt ni har det! ljuvligt!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  7. Tycker att bordet ser jättefint ut :) finns ju inte något som säger att bordet måste vara av samma höjd som andra soffbord. Liza

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!