torsdag 20 december 2012

Dan före dan...

Idag är det dan före dan. Dan före sista arbetsdan, alltså! Sen börjar två veckors efterlängtad och välbehövlig ledighet, hurra så skönt det ska bli!


Ikväll gör vi julgodis, skriver listor på vilken mat som ska inhandlas till jul och börjar röja så smått i våra högar. Fast vi klämmer också ett eller annat avsnitt på femte säsongen av "Mad Men". Sååå bra! Jag vill fortfarande vara Miss Green... (Minns ni henne? Hihi!)

Och imorgon ska vi handla julgran, hurra! 

5 kommentarer:

  1. Jag har en gran i källaren i detta nu! O julskinkan e kokt o smörkolor i kylen! Åååå det är verkligen dags för jul nu! Jul jul jul! Wiiiii! Snart har vi tid för en fika till, eller hur!

    SvaraRadera
  2. God Jul till Dig du fina:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Så härligt det låter med ledighet och det påminner mej om tiden då jag arbetade i terminer och man var nästan helt slut den här tiden efter alla luciatåg och julavslutningsprogram! :) Så härligt med ledighet.

    Numera är allt uppochner - jag jobbar t.ex på lördag!!

    Nej, "Miss Green" känner jag inte till, jag har nog inte den kanalen och har aldrig sett Mad Men, har hört talas om den förstås!

    Ha en härlig avslutningsdag och stressa inte i hjäl dej nu!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Vår gran ska in idag. Det är jul!
    Nu har jag jullov och det är alltid lika efterlängtat.

    Listor är skrivna och jag bockar av lite och lite. Daimfudge är gjord nu.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så söta fåglar.. såna vill jag också ha! Idag har jag handlat gröna glas på ikea.. lite bubbliga liksom! Jättenöjd! Fem kronor styck så min man utropade "då gör det inget om man slår sönder något när man diskar"... du kanske kan gissa varför vi köpte tolv nya glas.. hrmm...
    Ha en jättefin helg och en god härlig jul! Kram kram
    L

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!