tisdag 28 februari 2012

Tisdagsprojekt och tusen tack

I helgen hann jag och mina väninnor med en runda till IKEA, där jag hittade en lampfot som skulle kunna passa rätt okej till min nya lampskärm. Fast färgen är helt fel; kromad och alldeles för modern. Tur att man kan spraya om grejer! Matt svart sprayfärg brukar kunna göra underverk med det mesta. Det får bli tisdagkvällens pysselprojekt.


Slutligen vill jag gärna berätta om ett mail jag fick igår, från en tjej som berättade att hon brukar läsa min blogg. Tusen tack Frida, - du ska veta att dina ord gjorde mig både rörd och glad! 

9 kommentarer:

  1. Visst är sprayfärg guds gåva till kvinnan ;)

    SvaraRadera
  2. Lööööve sprayfärg! Det blir säkert supersnyggt!
    Jaså, Malmö alltså, där har jag min mamma en bit utanför, själv bor jag ju i Södertälje. Hon flyttade ner för ett par år sedan, då hon träffade kärleken därifrån... Så jag har lite bonusfamiljer där, i Bara och Klågerup. Jag tänkte ta en tur neråt Skåne i sommar, älskar alla fina stränder, men tänkte såklart ta en tur förbi lite loppisar också, tack för tipset! Ska lägga den du var på, på minnet.
    Fina fynd du gjort!
    Ha en fin fortsättning på veckan, kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Snyggt DIY-projekt. Kommer bli kalasfint ju!
    Har du förresten någon koll på hur många svarta ljusstakar du har? Det är några stycken nu va... :)

    SvaraRadera
  4. Åh, nu blir jag så nyfiken på resultatet! Hoppas på att få se det redan i morgon...

    Tack för din peppande kommentar hos mig.

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  5. Åh, nu blir jag så nyfiken på resultatet! Hoppas på att få se det redan i morgon...

    Tack för din peppande kommentar hos mig.

    Kram
    Emma

    SvaraRadera
  6. Det blir säkert kanonfint! Och visst är det så att vädret hoppar upp och ner, det gjorde det även idag. På eftermiddagen hade vi 10 plusgrader! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. hej nu jobbar jag sista natten sen går jag i pension,ska åka ut till min husvagn och ha sportlov, kramar moster,

    SvaraRadera
  8. Ja tänkt vad färg kan göra skillnad. En väldigt bra uppfinning det där med sprayfärg. Kan tänka att lampfoten blir väldigt fin!

    SvaraRadera
  9. Jättefin blogg du har Nu väntar jag med spänning på att få se resultatet av ljusstaksprojektet.
    /ÅsaGåsaKlinga

    SvaraRadera

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!