söndag 9 augusti 2009

Slut på lata dagar...

Idag har jag packat ihop väskan med alla mina kläder, lagt SodaStreamern i bagageluckan på bilen och tagit mig tillbaka till Storstaden. Om två dagar är det dags att börja jobba...

Det känns allt lite vemodigt att de lata sommardagarna är över för den här gången, och visst undrar man var all tid tog vägen. En hel del loppisar har det blivit, en och annan bok, och några dagsutflykter här och där. Mycket tid har också gått åt till att göra absolut ingenting, åh så skönt!

Listan med sommarprojekt på Solhäll är dock bara delvis avbockad. Vi var duktiga i början av sommaren och målade om baksidan, och några andra mindre målarpyssel har jag också hunnit med. Fönstren är dock fortfarande sorgligt flagnande, och eterniten på gavelspetsarna får förbli omålade ett tag till...

Men dåligt samvete har vi inte, - det kommer ju en ny sommar nästa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för att du vill lämna en kommentar!